Saturday, March 19, 2011

Things happen for a reason

Yesterday, with the helped from my anak dara besar, I managed to upload a few photos of her and Alea in my FaceBook. Bebudak sekarang, so the very "canggih-manggih" one, semuanya "at the tip of their fingers". Anyway, thanked to Soraya eventhough she kept on "membebelling" to me saying that yang I ni selalu pelupa .. ajar yang nih, yang tuh lupa, ajar yang tuh, yang ni pulak lupa. Abih, nak buat camnor, banyak sangat step yang nak difollow. Frankly speaking, senang jer yang sebenarnya upload gambar nih ... mummy jer yang slow sikit. Lepas jer abih session "menguploading", I pun just browse through all the comments posted on the FB wall. I jarang comment, cuma comment bila necessary and when there is a neccessity of doing so. Seronok jugak membaca "hiburan selingan" nih sebelum I logout. One after another until I saw one comment posted by my friend Malina which really caught my attention. These is what she wrote on her FB wall:

Malina: The Secret Five - 18/03/2011. Lebih kurang 12 t/hari, market tak busy so teringat nak baca semula sms arwah Faiz, tiba2 Mohaini call, tgh berbual dengan dia, Midah sms dan paling terkejut Azlina komen di FB waktu tengahari. Semuanya berlaku pada masa yang sama. Takdir Allah, masing-masing seperti terpanggil untuk berbicara bersama. Inilah "pertemuan unik" The Secret Five ....


Allah is Great, Maha Sebesar-BesarNya ... I do believe things happen for a reason .....

No comments:

Post a Comment