Thursday, October 29, 2009

Selamat UlangTahun Sayang

Today Oct 29th, is my hubby's birthday. Happy birthday sayang, semoga panjang umur dan murah rezeki. Juga dikekalkan jodoh kita sehingga akhir hayat.
" Hadiah?? Bagitahu aje, jangan malu2, nanti saya belikan, no hal one".
Last year tak salah I belikan hubby beg golf, tahun ni tak tahu lagi. I lebih suka belikan hubby something yang dia boleh guna atau pakai tetiap hari dan bukannya untuk simpan dalam lemari.

Anyway, last but not least, "Saya nak ucapkan Happy Birthday kat awak, one year older, one year wiser. Terima kasih sekali lagi dan yang tidak terhingga kerana selama ini telah menjaga dan memberikan saya dan anak2 segala kemewahan yang ada hari ini. Budi baik awak takkan saya lupakan sampai akhir hayat saya". Cuma satu sahaja lagi, seperti yang awak pernah cakap kat saya, "manusia berpegang pada janji" dan saya harap "berpeganglah awak pada janji2 itu".

Tetiba teringat I pada lagu Imran Ajmain ,"SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG"...

No comments:

Post a Comment