Thursday, March 12, 2009

My first day blogging

Ohh... so excited, finally I have my own blog. Pandai ke aku memblog? Belasah aje, bukan untuk orang lain, untuk diri sendiri. Dah lama nak buat blog sendiri dan "at last ... inilah hasilnya".

Well, kat sinilah, aku akan expressed segala yang termaktub dalam hati -- my life experiences, excitement, feelings and frustrations. I'm going to write bout my family, myself, my two gorgeous princesses, my up dan downs as well as on my career. In case, aku tertulis pasal orang lain, mintak maaflah, itu sememangnya mungkin terlepas pandang.

There are so many things that I need to learn. Insyallah, slowly, aku akan download gambar anak-anak dan keluargaku. Sekarang ni, memang tak reti apapun, tak berapa celik lagi.

Nantilah, banyak lagi nak tulis. Aku sambung kemudian ....

No comments:

Post a Comment